Vybudovaním železničnej trate a železničnej stanice v minulosti prinieslo viacero pozitív pre občanov obce a širokého okolia, ale aj negatíva spojené s prevádzkovaním železničnej trate. Jedným z nich bola aj zhustená premávka, ktorá obec prinútila k riešeniu dopravnej situácie v blízkom okolí železničnej stanice a preto sa obec rozhodla zapojiť do výzvy o finančné prostriedky zo zdrojov Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.
Vybudovaním železničnej trate a železničnej stanice v minulosti prinieslo viacero pozitív pre občanov obce a širokého okolia, ale aj negatíva spojené s prevádzkovaním železničnej trate. Jedným z nich bola aj zhustená premávka, ktorá obec prinútila k riešeniu dopravnej situácie v blízkom okolí železničnej stanice a preto sa obec rozhodla zapojiť do výzvy o finančné prostriedky zo zdrojov Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.
Vďaka realizácii projektu je zrekonštruovaný existujúci prestupný dopravný uzol. Zároveň sú v území doplnené chodníky pre bezpečný prístup chodcov k verejnej osobnej doprave s bezbariérovými úpravami, rekultivovala sa zeleň a vysadili vzrastlé stromy. Pre zvýšenie komfortu cestujúcich bol realizovaný nový prístrešok autobusovej zastávky, zázemie pre cyklistov vo forme prestrešených cyklostojanov a osadený drobný mobiliár. Celý areál je osvetlený a sú v ňom inštalované bezpečnostné kamery. V rámci projektu bolo vybudovaných 87 nových parkovacích miest pre cestujúcich, ktorí prestúpia na verejnú osobnú dopravu. Zároveň bol inštalovaný parkovací systém a realizované nové dopravné riešenie územia, čo zvýšilo bezpečnosť všetkých účastníkov cestnej premávky. Výstavba prestupného dopravného terminálu bola financovaná z Integrovaného regionálneho operačného programu (IROP), ktorého riadiacim orgánom je Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.