HU HU

Fedezze fel a Microregion 11 PLUS-ot és környékét kerekeken - az északi útvonalon

6 hodnotenia
Cyclo A családnak Sport
A 11-es mikrorégió kerékpáros eseményt készített Önnek - két városnéző útvonalat, amelyek hossza 42,5 (sárga) és 52 km (piros). Rajta megismerheti a kistérség falvait és érdekes helyeket, amelyek itt találhatók. Az útvonal hegyi- és terepkerékpárok számára alkalmas. Kövezett és burkolatlan utakon vezet.

Navigáció a sárga útvonalon:

A főútvonalat / 42,5 km / a Cífer falu helyi részén található Pác uszodakomplexumból induljuk. Északnyugat felé tartunk a területről. A lovak és a Gidru fölötti híd mellett. Mögötte forduljon balra egy keskeny járdára, majd később a II. Úton. osztály / FIGYELEM az autókra / a Cíferre. Végigsétálunk a falu körül a templom körül, OÚ, benzinkút még mindig a fő irányba Kaplná. A falu után jobbra kanyarodunk egy mellékútra. Jarnára jövünk vele. A megálló a malomnál van. Ezután folytatjuk a főutat Cífer és Jablonec között. Balra fordulunk Jablonec felé. Átkelünk az egész falu főúton a végéig. Aztán 500 m után a buszmegállóban Silnica elindult lefelé Gidra felé. Gidra mellett balra van egy járda is. A tanösvény itt kezdődik. A patak mellett egy kereszteződéshez érkezünk, ahol van egy megálló. Jobbra van a kilátó, balra Jablonec és közvetlenül a patak mellett, majd a tanösvényen haladunk tovább Jarnáig. Itt forduljon jobbra a templomhoz. A templomnál forduljon jobbra és hamarosan balra egy földúton Báhoň felé. Hamarosan balra található az általános iskola komplexuma, ahol egy kertész pince található. Aztán tovább haladunk a vasút alatt Kaplnáig. Kaplnán átkelünk a főúton / FIGYELEM az autókig / később Igramig. Van egy megálló az általános iskolában. Tovább haladunk Chatajig. Itt van egy látogatás a Brigant pincészetben. Ezután az út Veľký Grob felé tart. Itt a templomnál forduljon jobbra, és hamarosan az első utca balra fordul. Ezzel a falu mellett eljutunk a következő állomásig, pihenéssel a fűzek alatt. A földút balra vezet a főútig. Itt forduljon jobbra Pusté Úľany felé. Faluban a vasútállomás felé. A jobb oldali falu végén a Gazdovský dvor vár ránk. Innen visszatérünk a faluba, északra pedig Pavlice-be. Tőlük a Ronava-csatorna mellett Voderádig. A Slovenská Nová Ves irányába Šťavička vár minket Voderadyban. Majd Slovenská Nová Ves-en át Pácig az uszodáig, ahol elindultunk.

Forrás: Mikroregión 11 PLUS (1.6.2021)

Navigáció a piros útvonalon:

A hosszabb útvonal / 52km / indul a főúttal, valamint a jaarnai malomig. Innen forduljon balra a tanösvényre. Majd Gidra mellett az aszfaltút végéig. Forduljon balra a főútra. A balra kanyarodás után Báhoň-ba visz minket. Az általános iskola komplexumában csatlakozunk a fő útvonalhoz. Ezután folytatjuk vele. Pusté Úľanyban leválunk róla, és továbbhaladunk Ábrahám felé. Még előtte, a kis repülőtéren balra fordulunk, és a panel úton haladunk Pavlíce felé. Itt jobbra fordulunk és visszatérünk a fő útvonalra. Voderád felől Nagyszombat felé haladunk. Hrnčiarovce előtt balra fordulunk a Ronava víztározóig. Kövesse az aszfaltúton az uszodáig, ahol elindultunk.

További információ

Szállítási lehetőségek: Gyalog, Biciklivel, Autom, Busszal
Parkolási lehetőségek: Ingyenes parkolás a közelben

Alkalmas: Gyermekek, Gyermekes családok, Idősek, Kerékpárosok, Ifjúság, Felnőttek
Frissítve: 18.6.2021
Forrás: GoSlovakia

Az esemény dátuma

Az esemény véget ért.

június 2021

Po Ki utca Nem. Pi Így Született

Az esemény időpontjának megtekintéséhez kattintson a rendezvény megfelelő napjára