Jednokoľajná železničná trať Trnava – Nové Mesto nad Váhom začala prevádzku 2. júla 1876. Prechádza iba JV cípom chotára Bučany. Železničná stanica Bučany a výdajňa lístkov ležala asi 2 km od obce a v roku 1983 bola zrušená. Trať dedinu vlastne obchádza, traduje sa, že obyvatelia nechceli, aby ich vyrušoval hluk železnice a tiež sa obávali, aby nedošlo k požiaru od iskier vyletujúcich z komína parnej lokomotívy. Druhá koľaj bola vystavaná až za Slovenského štátu.
Jednokoľajná železničná trať Trnava – Nové Mesto nad Váhom začala prevádzku 2. júla 1876. Prechádza iba JV cípom chotára Bučany. Železničná stanica Bučany a výdajňa lístkov ležala asi 2 km od obce a v roku 1983 bola zrušená. Trať dedinu vlastne obchádza, traduje sa, že obyvatelia nechceli, aby ich vyrušoval hluk železnice a tiež sa obávali, aby nedošlo k požiaru od iskier vyletujúcich z komína parnej lokomotívy. Druhá koľaj bola vystavaná až za Slovenského štátu.